00:00
00:00
EyeLovePoozy

Filters may affect review visibility.

Recent Movie Reviews

70 Movie Reviews

wtf is this

Fro responds:

This is a story about the time I tried to go on vacation.

It's an honor to have your review.

Oh shit. I thought you were dead.

You're still a funny fucker Sard! Miss ya homie.

SardonicSamurai responds:

I'm very much alive :D

lmao

It's funny cause it's true!

Recent Game Reviews

10 Game Reviews

Stop making shitty games.

It makes Jesus' dad sad. OK?

*fistbump*

-Current Score: 1.35 / 5.00 (+ 0.073)-

Heh, poor bastard.

I heard this clip played on Bubba the Love Sponge earlier today. Man, why can't the media just leave people alone? He recorded that video with his damn wife man, not a whore he picked up on the corner or a mistress or his secretary.

Jeez....

Anyways, lol. Good job on doing this soundboard first on NG.

TomaMoto

Anything that Josh is involved with gets an automatic five from me cause he's awesome. A massive jew with perturbing jew tendencies but awesome nonetheless.

Recent Audio Reviews

18 Audio Reviews

Hello old friend.

I'm glad you're still here and making awesome audio.

Good job.

You deviant, miscreant. haha

DukeStrikesBack responds:

tehehehe oh pshaw

HAHA

Awesome.

Good job guys.

tehslaphappy responds:

Lol, that's Poozy. NOW I SERIOUSLY NEED TO DO ONE WITH YOU.

I'm a motherfucker.

Male

Operating Engineer

Hard Knocks Univ.

Brooklyn

Joined on 4/17/03

Level:
26
Exp Points:
7,409 / 7,510
Exp Rank:
4,868
Vote Power:
6.80 votes
Audio Scouts
2
Rank:
Pvt. First Class
Global Rank:
2,509
Blams:
1,283
Saves:
2,176
B/P Bonus:
20%
Whistle:
Deity
Trophies:
2
Medals:
475
Supporter:
1y 1m
Gear:
4